کونوایچی

کونو ایچی یا زنان سایه به زنان نینجا گفته می شود. کونوایچی ها مبارزانی بسیر خطرناک بودند که بوسیله خطرناک ترین سلاح خود یعنی ترفند های زنانه دشمنان بزرگ و قدرتمند خود را زمین می زدند .

آنها ممکن بود به شکل یک ندیمه وارد اردوگاه دشمن شوند و مدت ها همانجا منتظر موقعیت مناسب برای کشتن دشمن خود باشند. علاوه بر اینها آنا از سلاح ها مخفی مخوفی استفاده می کردند که مانند گیره مو بوده و آنها را به سمت دشمن پرتاب می کردند .

کونوایچی ها به جز سلاح استاد سم سازی بودن طوری که هیچکس به آنها شک نمی کرد. 
یکی دیگر از تفاوت هایی که کونوایچی را ممتاز می ساخت انعطاف پذیری زنانه و آناتومیک آنها بود که آنها در کارهایی مانند استتار و .... ممتاز می ساخت.
کونوایچی ها استادان بزرگ صبر بودند و این بدلیل تمرینات ویژه ای بود که می دیدند.
ممکن بود یک کونو ایچی با حریف خود رو در رو درگیر نشود، ولی با تله هایی که برای دشمن خود قرار می داد وی را از پای در آورد. یا بوسیله زهر های مهلکی که در شراب یا منبع آب دشمن می ریخت آنها را نابود کند.
حتی فرار کردن کونو ایچی ها خطر ناک بوده ؛چرا که ممکن از مسیری بروند که قبلا خودش تله گذاری کرده باشد و هرکس وی را دنبال کند در تله ای مهلک بیفتد. 
انها به دلیل انعطاف بالای خود ممکن بود در مکان هایی که هیچکس به آن حتی فکر نکند مدت ها مخفی بمانند.
آنها علاوه بر نقش هایی که ذکر شد نقش مهمتری داشتند همچون تربیت کودکان کوچک برای این که آنها را به یک نینجای واقعی تبدیل کنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, | 23:30 | نویسنده : کیارش نمیرانیان |