استراتژی

استراتژی ها
یک نینجا همیشه با استراتژی یک عملیات را در مکانهای مختلف انجام می دهد سعی کردم تعداد کمی از استراتژی های جالب و کاربردی را برای شما سایه های جنگجو بنویسم.





وانمود کن یک شکاری تا ببر را بخوری.

پشت نقاب یک احمق-یک مست یا دیوانه پنهان شو تا در مورد منظور و انگیزه خود دشمن را آشفته کنی دشمنت را در مورد تواناییهایت تا هنگامی که اطمینان یابد فریب بده آنگاه گاردش را پیین می آورد سپس می توانی حمله کنی.

هنگامی که دشمن بالای بام رفت نردبان را از زیر پیش بکش.

با طعمه دادن و نیرنگ دشمن را به زمینهای سخت بکشانید سپس خطوط ارتباطی و راه فرارش را قطع کنید برای فرار باید در دو جبهه بجنگد، نیروی تو و نیروی طبیعت

با شکوفه های عوضی درخت را بپوشانید.

اتصال شکوفه های گل ابریشم به یک درخت خشک شده ، بیننده را یه این اشتباه می اندازد که درخت هنوز سالم است در میان این تصویر و تغییر قیافه دادن ،چیزهای کم تعداد را پر تعداد نشان ده ، چیزهای بی خطر را خطرناک و بی مصرفها را قابل استفاده.

جای میزبان و مهمان را عوض کن

بوسیله نفوذ به اردوگاه دشمن زیر نقاب همکاری ، تسلیم شدن یا صلح دشمن را از درون شکست بده این راهی است که می توانی ضعفهای او را کشف کنی و آنگاه هنگامی که آسوده است مستقیم به منبع قدرتش ضربت بزنی.

استراتژی های شکست

تله ی زیبا ( تله ی ظریف ،از یک زن برای به دام انداختن یک مرد استفاده کن).

زنان زیبا را به سمت دشمن بفرست تا موجب نزاع در اردوگاه او شود این استراتژی میتواند در سه سطح انجام شود اول، فرمانروا شیفته زیبارویی او می شود که موجب اهمال او در وظایفش می گردد و هوشیاری او را کاهش می دهد . دوم ، مردان بارگاه شروع می کنند به نشان دادن رفتار خشن که اختلافهای کوچک بازمانده از عملیات و روحیه جنگی را برانگیخته می کند. سوم ، دیگر زنان بارگاه بوسیله حسادت و غبطه خوردن برانگیخته می شوند و شروع می کنندبه کشیدن نقشه توطئه که وضعیت را بدتر میکند.

دژ خالی ( تله ی فکری ، دژس را خالی کن تا دشمن فکر کند که در آن پر از تله است ).

وقتی که دشمن در تعداد دست بالا را دارد و وضعیت تو بگونه ای است که انتظار داری هر لحظه مورد حمله قرار بگیری تمام بهانه های آمادگی رزمی را کنار بگذار و اتفاقی عمل کن مگر اینکه دشمن توصیف دقیقی از وضعیت این رفتار غیر معمول تو داشته باشد که بدگمانی اش را بیدار کند اگر شانس بیاوری ممکن است از حمله منصرف شود.

اجازه بده تا جاسوس بی دقت دشمن در اردوگاه او اختلاف اندازد.( از جاسوس دشمن استفاده کن تا اطلاعات دروغین را پراکنده کند).

توانایی جنگیدن دشمن را توسط اختلافات پنهانی بین او و دوستان ، متحدین ، مشاوران ، خانواده ، فرماندهان ، سربازان و مردم کاهش بده در حالیکه او گرفتار رفع کردن ستیزه های داخلی است توانایی او را در حمله یا دفاع کاهش می یابد.

به خود ضربه بزن تا اطمینان دشمن را جلب کنی( خود را طعمه قرار بده )

وانمود کردن آسیب دیدگی دو کاربرد احتمالی دارد اول ، دشمن آرام می شود تا گاردش را پایین بیاورد و بیشتر از این به تو به چشم تهدید نگاه نکند. دوم ، راهی است که توسط وانمود کردن آسیب دیدگی از یک دشمن مشترک مورد توجه دشمن قرار بگیری.

هرگز بر یک استراتژی تکیه نکن.

باید در مسائل مهم از چند استراتژی همزمان استفاده کرد چند طرح عملیاتی را بر روی یک برنامه کلی قرار بده در این صورت اگر یکی از آنها خراب شد می توانی هنوز چند برنامه دیگر داشته باشی.

اگر همه اینها کارگر نبود عقب نشینی کن.

استراتژی فرار کردن از همه بهتر است اگر آشکار شد که مسیر جریان عملیات به شکست منتهی می شود عقب نشینی کن و نیرویت را بازسازی کن هنگامی که باخته ای تنها سه انتخاب داری محاصره ، مصالحه و فرار ، محاصره شکست. نهایی است مصالحه نیمه شکست ولی فرار شکست نیست وقتی که شکست نخورده هنوز بختی داری.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, | 20:20 | نویسنده : کیارش نمیرانیان |